رویدادها آرشیو خبر ها
جورجو كیه لینی نیامده، رفت!

جورجو كیه لینی نیامده، رفت!

 

نخستین مصدوم جمع 5 نفره مدافعان مركزی یووه هرچند مسن‌ترین عضو این گروه كوچك به حساب می‌آید اما در عین‌حال یكی از دلخوشی‌های قدرت خط دفاعی بیانكونری در نزد هواداران است و خبر برگشتن او به جمع همبازیانش مهم‌ترین خبر یوونتوس در پایان هفته (در ایتالیا) است.

 

جورجو كیه‌لینی مدافع مستحكم یوونتوس در بازگشت به تمرینات عصر روز شنبه (سوم اوت) یوونتوس در كونتیناسا، به جمع سایر هم‌تیمی‌هایش پیوست تا این بازیكن مصدوم بیانكونری یكبار دیگر به شرایط مطلوب خود نزدیك شود.

 

به گفته نیکوس زورودیس مسئول پزشکی یووه، پس از مصدومیت حدوداً دو هفته پیش كیه‌لینی، این بازیكن 34 ساله با استراحت و سپس انجام تمرینات سبك در J Medical آمادگی خود برای حضور دوباره در اردوی تمرینی تیم را به دست آورده و پس از چند روز حضور كم‌فشار، در صورت عدم مشاهده درد در عضلات پای چپ، می‌تواند به طور كامل در خدمت تیم باشد.

 

كیه‌لینی حدوداً 10 روز دیگر تا زمان آخرین دیدار یوونتوس در مقابل اتلتیكو مادرید در چارچوب جام بین‌المللی قهرمانان فرصت دارد تا به شرایط عادی بازگردد. او می‌تواند پس از بازیابی دوباره بهبودی جسمانی‌، یووه را در دیدار پیش‌رویش در استكهلم سوئد همراهی كند.

 

مائوریتسیو ساری در بازگشت دوباره مدافع ارزشمند تیمش به تمرینات، او را از تمرین امروز معاف كرده تا به كیه‌لو فشاری وارد نشود. كاپیتان یووه اما از صبح روز دوشنبه می‌بایست در كنار سایر بازیكنان در تمرینات تیم حاضر شود.

 

كاپیتان كهنه‌كار بانوی‌پیر در كنار لئوناردو بونوچی، ماتیاس دلیخت، مریح دمیرال و دنیه‌له روگانی یكی از 5 مدافع مركزی حال‌حاضر بیانكونری به حساب می‌آید. علی‌رغم آنكه به نظر می‌رسد ساری ترجیح می‌دهد فصل را با تمام داشته‌هایش در این پست آغاز كند اما اخباری از احتمال انتقال روگانی به باشگاهی دیگر و اكتفا كردن به 4 نفر باقیمانده از این جمع در رسانه‌ها به چشم می‌خورد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: